Når dit barn starter i skole hos os, har vi særligt fokus på tryghed i alt det nye – nye venskaber, nye voksne og omgivelser. Alle børn er forskellige og unikke – derfor er måden vi imødekommer barnet i undervisningen (og på legepladsen) forskellig og alsidig. Vi gør os umage for, at legende, lærende aktiviteter smelter sammen i et sjovt og udviklende læringsmiljø.

At synge og grine sammen – høre sjove, spændende og livsvigtige fortællinger prioriterer vi hver dag. For det skal være sjovt og mindeværdigt at gå i skole. Vi glæder os til at lære jer og jeres familie at kende.

Vil du skrive dit barn op til skolestart så kontakt kontoret på tlf. 59 59 52 20

Ønsker i rundvisning eller yderligere information så kontakt afdelingsleder Peter Hartmann på 26176620